Narzędzia marketingu bezpośredniego - Marketing bezpośredni - strategie i narzędzia marketingu bezpośredniego

Narzędzia marketingu bezpośredniego

Narzędzia marketingu bezpośredniego

Marketing bezpośredni wykorzystuje szereg narzędzi, które stosowane w przemyślany sposób zwiększają prawdopodobieństwo sprzedaży:

1. marketing katalogowy,
2. marketing poczty bezpośredniej,
3. marketing bezpośredniej reakcji przez:
- TV,
- radio,
- prasę,
4. marketing elektroniczny,
5. sprzedaż bezpośrednia z automatu,
6. telemarketing.

Przykład narzędzia marketingu bezpośredniego

Przedsiębiorstwo produkcyjne pragnące nawiązać kontakt z dystrybutorami może: wysłać pocztą swoją ofertę – list lub katalog, posłać do pośredników przedstawicieli handlowych, skontaktować się z nimi telefonicznie. Każde z tych działań przyniesie w konsekwencji jakieś rezultaty. Każda z organizacji powinna opracować najefektywniejszy dla siebie zestaw narzędzi.

Apteka
Biuro Rachunkowe Kielce increase AFyk DYNACORD ALPHA V1/60 - It's a full meble lublin